петък, януари 30, 2009

Моята Ева

Целуни ме!
Бъди моя,
бъди първа
от реброто ми създадена -
нежна истинска
жена.

Ще танцувам,
но реброто ти не искам!
От кал съм аз -
в калта ще ида!
Първична, силна
и първа ще ти бъда,
но ще бъда твоята сълза.

Ела при мен,
и прегърни ме.
И нека те усетя там -
в сърцето,
където,
от мен
е взето
за да пребъдеш
чиста и порочна,
моят дом и моят храм.

Твой храм ще бъда
убежище ще съм за теб.
Ще те приютявам,
с ръцете си,
устните, косите
и с тялото си
ще те прелъстявам.
Но от кал съм аз
в калта ще ида!

Ела при мен,
тъй чиста,
лечителка моя бъди
и нека сърцето ми
към теб ме води
заради реброто -
онова което си ти
тъй силно боли.

Ще те лекувам аз
и със целувки
ще те съживявам
но не съм
създадена от теб!
От кал съм аз -
в калта ще ида!
Не го забравяй
за да не те отхвърля.

Ела при мен,
живот ми дай
или живот
със мен създай.
Реброто ми го няма
допълни ме
за живот нов
аз съм готов
изпълни ме!

Ще дойда аз при теб
и в мъки
живот със теб
аз ще създам.
Но от кал съм аз
в калта ще ида!
Разбери го!
Сега си тръгвам
а детето -
остава то със мен.
Кал при калта отива
не съм ребро,
не съм за теб,
не си за мен.

За петата тема (Ева) и творбите на съучастничките ми:

  1. От Луци "На Ева... и на Алекс", плюс много забавен и дълъг постинг за нашата Евина тема.
  2. От Яна "Ева е била Водолей. Сигурна съм!"

Няма коментари: