вторник, април 20, 2010

Зелено

Сигурно е заради влагата там, не зная. Но наистина е страшно зелено и на мен много ми хареса. Въздухът в градчето, в което живее сестра ми е чист и никак не е прашен. Дрехите не се цапат така както в София, да не говорим за обувките и да повторя - там е много, много зелено. Има и много чайки - чистачи се явяват явно, защото колкото повече боклук има - толкова по-голяма става популацията на чайките. Има и нахални патици, уж са диви, а като те видят че се храниш и че имаш нещо в ръцете си, се бутат при теб и просят...

Вярно че като пристигнах от влагата ме тръшнаха едни лоши и проклети ставни болки, та по едно време си мислех че съм се сбабичосала. Между другото, като казах на сина ми че се чувствам като бабичка, той ми се накара едно хубаво :). С малко нурофен се пооправих, а като пекна и едно слънце (да му се ненарадваш направо) престанаха да ме болят ставите и се почувствах значително по-добре.

Зеленото е в Англия :). Малко зелени снимки:




Няма коментари: