понеделник, март 15, 2010

Рибешки му работи

Миналата година по същото време писах достатъчно за моите два специални и най-мои си дни в годината. Тази година тези дни бяха малко по-особени за мен.

Синът ми вече осъзнава какво е да празнуваш рожден ден и се вълнува изключително много за моя ден. Толкова много, че в петък казал на приятелите си в градината и на госпожата, че имам рожден ден в неделя и че иска да ми подари бижуто, което в момента майсторят. Бижутата за майките ги правят от глина и учителката му е казала, че ще е готово в понеделник. Видях че е леко разочарован и бързо го успокоих, че празнувам и в понеделник. "Как така имаш два рождени дни?!" попита ме учудено малкият. "Ами така - решила съм да излязла от баба ти почти в полунощ." отвърнах аз.

Кеф голям - в неделя сутринта освен с репликите "Честит рожден ден, мамо! Много те обичам." съпроводени с катерене по мен, мачкане, боричкане и целуване, получавам приказен смс - стих от Катето - моя много обична приятелка, с която сме израстнали заедно. Цитирам:

"Рано, рано сутринта
Слънчо весело огря
на Ита босата пета.
Гъдна я с лъчите нежно
И й тихо занарежда:
"Хайде мила, ставай вече,
че във нуни се увлече,
личицето на чешмичка,
го напръскай със водичка,
премени се,
завърти се,
после с гребена вчеши се.
Беж с усмивката напред,
че отвънка чакат ред
вече твоите другари,
със подаръци, фанфари
и с честитки на уста -
да е здрава и честита,
нашата обична Ита".

Последваха обаждания, чудесии и планове за деня. Майка ми и Йоан излязоха "по тяхна си работа" и се върнаха със страхотен букет. От същата моя обична приятелка получих супер вкусна и калорична торта. По-късно излязохме на разходка и след като слънцето се скри и задуха леден вятър, намръзнали се прибрахме на топло у дома. Чакахме гости - по-добрата ми половина и детенцето му. Получи се скромно домашно празненство, с най-близките ми хора.

А днес, на втория ми специален мой си ден, освен многото поздравления, получих и прекрасен рибок от много добрата ми и обична Яна. Рибокът е мъжка бета (бойна рибка). Синя, с малко червено на опашката. Ще си я гледам с много любов и ще се грижа добре за него. Мисля да го кръстя RC (хората запознати с т.нар. software release life cycle, ще разберат играта на думи). Рибокът ще трябва да изпълнява функция на мой успокоител в офиса и освен това сега Юпитер бил в риби (каквото и да значи това).

Няма коментари: