петък, януари 06, 2017

Серия от закачки с полимерна глина

Неочаквано ме сполетя вдъхновение. И то какво вдъхновение! Такова, от което няколко нощи поред спах по 4 часа за да творя дребосъци от полимерна глина.

Фимото /полимерната глина/ години наред ми е било страст и съм го ползвала предимно с цел самотерапия, защото много ме е успокоявало. А ако съм доволна от резултата, задоволството е огромно. Още повече, когато видя радостта в очите на новия притежател на дребосъчкото/бижуто или когато синът ми ахне и каже "Това е за мен!".

В следващите няколко поста, ще публикувам снимки на нещата от фимо, както и линкове към клипчетата в youtube, които ползвах за да се науча да правя тези неща.

Номер едно е първото драконче,което направих и за него гледах това клипче:



Мисля, че резултатът е задоволителен:



Това драконче ми отне около час. Цветовете са различни от тези в тюториал-а, но лично на мен ми харесва. Може да му се сложи отгоре халкичка за да стане като украшение.

Няма коментари: