понеделник, юли 02, 2007

Имам нещо против...

това синът ми да стане паразит. Явно масата млади родители са си поставили точно това за цел - отглеждане на малки, нахални паразити. Да, зная - грозно е да наричам деца по този начин, но това, което виждам по детските площадки ме кара да мисля, че паразитстването се превръща в нещо абсолютно нормално. Или дребосъците изпитват такава крещяща нужда от внимание, че се опитват да го привлекат по всевъзможни и на моменти гадни начини. Не ми е приятно да се разправям с хлапета, аз да им правя забележки, а татето или майчето да седят и да зяпат безучастно отстрани.

На моменти се чудя в какво ще превърна аз детето си, като се опитвам просто да го науча, че да бъдеш добър и усмихнат е нещо хубаво, че да кажеш "моля" и "благодаря", а да не се хвърляш да грабиш и да удряш, е нещо нормално. Дано да не бъде мухльо на фона на тарикатите, които някои отглеждат.


Дано...

Няма коментари: